Julklappar !

heejheej . Förlåt att ja int skrivit på länge..
Men idag sov jag till 12 typ xd
sen så gick jag till vardagsrummet och kollade vad dom andra gjorde.
Tindra och mamma gicl igenom tindras presenter och pappa kolla på tv, och jag la mig i soffan och kollade oxå på tv. Sen så gjorde pappa lunch. Efter lunchen gick vi i genom mina julklappar...

Aja, nu ska ni få se vad ja fick i julklapp ;;


- En LG tv.


- En digital fotoram.


- Eclipse


- Eclipse i kudde och täcke ..


- En jättemysig filt


- en mjukis tröja .


- 1000 kr


- 300 kr på New Yorker


- 700 Totalt på Gina Tricot


- Ögonskugga, Nagelfil & en Ögonbryn noppare (stav?)


-Tre par sokor


- En Axelväska


- Halsduk


- En svart Kamera :))


- och ett jättefint halsband från Suzi ! :*

Det var allt..
Juste nejj , Jag ska få göra om mitt rum oxå .. Det var typ som en julklapp xp
nu var det allt !
/ felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0