Helgen är slut , och skola imorgon !

sha bloggen :)
Tror jag har blivit lite friskare ^^
Aja nu ska jag berätta vad jag gjorde idaag/inatt ;;
Jag somnade inatt typ vid halv 2 när Narnia var slut. Och så sov jag i typ 1 och en Halv timma. Sen kunde jag inte somna om. så jag var vaken till 7. Då kunde jag som tur var somna(:
Jag vaknade vid 10 och då var jag tvungen att hoppa in i en dusch och göra iorning mig. för vi skulle iväg vid halv 1 för att Tindra skulle ha Gymnastik uppvisking, eller typ det var bromma/stockholms top Gymnastic mellan typ 5 och 18 åringar var där '' På åkeshov ''.
Tindra var jätteduktig. Alla var det :) Och hon vironica wagner var där, omg hon var skiit bra ;p
När det var slut så åkte vi till min Gudfar och hans fru ( Ole och Ilone ) och deras dotters kille och barn var där(:
Jennys ( ole och ilones dotter ) dotter, Emelie hon var så sööt ^^
Hahaa, jag hade lite tråkigt där ;$ så jag tog lite kort som ni får se sen.
Men efter ett tag så åkte vi hem. och nu kollar på Beck - I guds namn ( som går på tv 4 )

Dom här låtarna får mig att tänka på en viss person. och får mig att tänka på mitt liv..
Lyssna får ni se, ni rensar era hjärnor ! 



Visst var dom bra ! :D









/felicia^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0